הלקוח, ניר דובדבני, המנטור המוביל בישראל למקסום מכירות והצלחה עסקית אשר מרצה בפני החברות הגדולות בארץ וגם בפני עסקים קטנים ובינוניים.
המקום מכיל שני חדרי הרצאות היכולים להתפצל על ידי מחיצה אקוסטית המכילים יחד 120 מושבים, חדרי ייעוץ עסקי פרטיים להשכרה לפי שעה ומרכז המכירות הראשי של ניר דובדבני.
המטרה העיקרית שעמדה בפנינו לקראת תכנון ועיצוב המקום הייתה לייצר מקום שהוא בית, מקום מזמין ונעים לשהות בו. אחד האתגרים בתכנון היה לשלב בין שני המשתמשים העיקריים במקום- העובדים הקבועים של מרכז המכירות מול הקהל המתחלף שמגיע להרצאות וייעוץ עסקי ועדיין להצליח לתת לכולם תחושה ביתית ונעימה ועם זאת לשמור על הפרטיות של העובדים הקבועים.
שיפוץ ועיצוב המרכז
350 מ"ר
פתח תקווה
הסתיים
שירן כרמל